Ahmed Shamy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ahmed Shamy

Official Fans Community

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

to ahmed my love

Go down 
5 posters
AuthorMessage
poland-girl

poland-girl

Number of posts : 18
Registration date : 2007-01-05

to ahmed my love Empty
PostSubject: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitimeWed Jan 10, 2007 10:28 pm

hii all .. at first ana b7eboko koloko 3la el forum el gamiil dah w b7eb shamy awyy 3shan byehtam be gomhooro .. ana mn poland bs i'm egyption .. ana kont fe 7afla le wama 2abl keda w shamy kan 3assal awy fiha bsara7a howa aktar wa7ed 3agabny fe wama 3ando kobool kbiir awy mn el nas w bayekasar el donia .. w aham 7aga fel concert deeh eny salemt 3leh w howa kan kol shwaya yebosely akeno kan 7assae ana b7ebo ad .. I love you I love you bsara7a howa ensan gamiil w mo7taram .. w ana hagy egypt fel seif yarab yeb2o 3amliin concert 3shan ashoofo . I love you
Back to top Go down
Italyista

Number of posts : 16
Registration date : 2006-12-19

to ahmed my love Empty
PostSubject: Re: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitimeThu Jan 11, 2007 12:41 am

ya salam 3la kalamek el gamiil . ana kman sa hanzel masr fel sef w yarab ykono 3amliin 7afalat 3shan ana nazla makhsoos 3shan shamy .. Embarassed
Back to top Go down
menna 3alameya
Adminstrator
Adminstrator
menna 3alameya

Number of posts : 629
Registration date : 2006-11-22

to ahmed my love Empty
PostSubject: Re: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitimeThu Jan 11, 2007 2:05 am

welcome poland girl in da forum and thanks for this topic and shamy have very high karisma and have anice time in da forum
Back to top Go down
M a r i a n
Adminstrator
Adminstrator
M a r i a n

Number of posts : 697
Registration date : 2006-11-20

to ahmed my love Empty
PostSubject: Re: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitimeThu Jan 11, 2007 2:05 am

isa shamy ykoon 3amel 7afla w hate7dariiha w na7darha kolena .
Back to top Go down
https://ahmedshamy.niceboard.com
menna 3alameya
Adminstrator
Adminstrator
menna 3alameya

Number of posts : 629
Registration date : 2006-11-22

to ahmed my love Empty
PostSubject: Re: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitimeThu Jan 11, 2007 2:14 am

wenty ya poland law gaity fel sief isa akeed shamy haye3mel 7afla w wa7do kaman la2n shreeto nazel fel sief isa ed3eelo b2a Very Happy Smile
Back to top Go down
lonely18

lonely18

Number of posts : 279
Registration date : 2006-11-30

to ahmed my love Empty
PostSubject: Re: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitimeThu Jan 11, 2007 5:47 am

ana wait you fe el saif w hb2a a3ml 5roga tania for you 3shan t3ody m3ah w ttkalmy kman
Back to top Go down
http://www.tamerlovers.com
Sponsored content

to ahmed my love Empty
PostSubject: Re: to ahmed my love   to ahmed my love Icon_minitime

Back to top Go down

to ahmed my love
Page 1 of 1